Godkväll alla!

Godkväll! Nu sitter jag i min nya oversize tröja i från bubbleroom som kom igår.
Jag visade ju den i min videoblogg också. Jag har iallafall varit ute och hoppat studsmatta
och borstat min kanin och bytt hans vatten och allting. Har varit med han super mycket idag
eftersom jag verkligen hade en superdålig dag idag. Jag har mått illa osv , men nu framåt kvällen
gick det över. Skönt nog.

Så imorgon blir det stallet och rida , ska rida Mirte.. trorja. Så det blir kul , tar antagligen sällskap
men Milla dit så det blir nice Hoppas jag. Anyway så tänkte jag beställa hem ett par vita ridbyxor
nu. Eftersom jag börjat tävla så mycket på senaste. Så det blir kul. Vi hörs , kramisar! ♥        
               



Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt ditt "headset"?

2011-05-15 @ 20:37:48
Postat av: Anonym

vart har du köpt ditt "headset"?

2011-05-15 @ 20:38:20
Postat av: Madicken!

Bobby är min inte Millas!

Jag har skrivit ett inlägg om Milla och MIN Bobby!! :D

2011-05-16 @ 16:32:58
URL: http://madickenehafberg.blogg.se/
Postat av: Klara

var har du köpt dina headset ? :D Super fina!

Svara gärna i ett inlägg

2011-05-16 @ 21:04:51
Postat av: Milla

BLOGGAT NU! :D



Madde: MIn äälsklings Bobby <3<3<3<3

2011-05-16 @ 21:13:20
URL: http://mmillalandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback