Kvälls promenad med Asta!




Jag var ute en stund med sötnosen. Det blev en sväng runt hästspåret och tillbaks igen. Hon svettades ju
att hon höll på och dö. Lilla plutten! ♥ Förut idag var jag iallafall i stallet och red Ayla hon var inte så jätte lovad
idag skulle jag vilja säga. Men alla har sina dåliga dagar.

Snart ska jag iallafall ut till min kanin , han har fått vara i sin gräshage och skutta runt lite idag , eftersom det
var så otroligt mysigt väder idag. Så det var bra. Ska ta och ge han lite äppelbitar och morötter , det brukar han
gilla. Så.. om jag gör det så kanske det kommer upp en ny disign ikväll? ;)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åååh så söt liten vovve! :D

2011-06-26 @ 20:03:59
URL: http://livetsugerutandig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback