Mysdag hemma!

Har varit på hopptävling, kom felfri. Tagga till hoppträning imorgon med en finfin ponny. Förutom att ha varit på hopptävling så har jag käkat tacos, firat syrran, ätit tårta, duschat och pratat med Frida ca en timme. Ska slå på några avsnitt av tre kronor snart.

Imorgon blir det somsagt ingen sovmorgon för mig inte. Klockan åtta ska jag upp imorgon, fixa mig, äta frukost och sticka till sorf och hämta mina grejor, sticka och hoppträna en timme åka hem blogga osv. Sedan så är blir det väl till att tagga skola. NOT! Orkar verkligen inte..

Kommentarer
Postat av: Malva

Tjabba issa!

Jag undrar vilken kamera du har? och hur mycket den ungefär kostar :D

Det skulle vara roligt att veta, och sen vill jag också berätta att din blogg är jättebra :)

2011-11-06 @ 15:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback