Trött kanin!

Tog in lilla trötta Pricken på mitt rum ett tag. Han låg och sov så sött i min säng, kunde inte låta bli att fnissa lite åt honom, för medans han såg så låg han och drägglade, haha.. Myste iallafall en massa, sedan så satt min syster och läste en saga för honom medans jag gick och gjorde rent hans bur samt sopade lite ute hos honom.

Iallafall så gick jag, Milla & Pernilla på stan idag. Det var jätte kul! Gick direkt från skolan, sedan så gick vi och kollade på lite julklappar. Köpte två julklappar till mamma, ska slå in dem lite senare. Efter vi "jul handlat" och kollat runt lite så gick vi och fikade på café johanssons. Sedan tog jag och Pernilla bussen hem, måste göras om! ♥
Lite söt är han väl min lilla Prick ändå? ♥

Kommentarer
Postat av: Pelin

Jätte söt!

2011-11-20 @ 07:43:14
URL: http://jagochmitthastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback