Om du bara kunde försöka förstå..

Snälla, låt mig inte få lida mer. Försvinn bara, ut ur mitt liv och låt mig få vara ifred. Det ända du göra är att ljuga, så dig klarar jag mig utan. Du och jag vi har alltid kul, men bakom min rygg snackar du skit. Du säger bra saker som jag tror du menar, men allt förtroende jag byggt för dig har rasat. Ingenting du säger längre stämmer.

Jag vill bara att du ska förstå. Vänner kommer och vänner går. Och här slutar våran vänskap. Jag kommer att sluta ha kontakt med dig. Sluta vara med dig, sluta prata med dig. Försök förstå, dethär är bäst för oss båda. Jag kommer aldrig att glömma allt kul vi gjort. För våra minnen kan ingen slå. Dem är våra och ingen annans. Jag ville bara sluta tro, tro på folk som säger att du ljuger. Du kunde hitta på det allra roligaste saker, men även saker som jag absolut inte ville. Du tvingade mig att göra saker. Saker som jag inte ville, du sa en massa roliga saker vi kunde göra. Men aldrig blev någonting av.

Jag som alltid stått med öppen dörr för dig när du mått dåligt, men när jag behöver någon. Då finns inte du där. Jag vill inte tro det. Men det är den onda sanningen, visst det svider, men vad kan jag göra när jag försökt allt? Glöm aldrig det vi gjort ihop, du har varit den som betytt mest. Men nu, nu är det jag som stänger dörren för dig. Hejdå.



Kommentarer
Postat av: sandra.li

jag finns alltid här

2011-10-05 @ 15:49:18
URL: http://ssandrallindgren.blogg.se/
Postat av: Pelin

Vem menar du?

2011-10-06 @ 10:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback