Hemma ifrån gruvan!

Hej! Kom precis hem ifrån gruvan. Eller precis och precis.. Jag har hunnit gjort köttbullar och dragit i mig det, cyklat hem till Kajsa osv. Var en rätt rolig dag. En massa skratt och så. Dock så hade jag glömt både min väska, mitt busskort, mina skor och min jacka hemma hos Milla så jag fick lite panik imorse vill jag lova. Fråga INTE hur jag lyckas.
Imorgon iallafall blir det skola som vanligt. Slutar klockan ett imorgon, eftersom jag slutade fyra idag. Fett soft! Efter skolan ska jag antingen till sorf eller till nån kompis. Och i värsta fall är jag hemma och pluggar? Vem vet, vem vet. Vi hörs ikväll! ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för tema?

2011-09-08 @ 18:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback