Lill Pricken fyller år! ♥

Grattis min älskade kille ♥ Idag fyllde som sagt min lilla kanin två år! Tänk att det var hela två år sedan han kom hem till mig.. Började iallafall med att han fick hoppa runt lite i sin hage, medans jag gjorde rent hans bur. Sedan så gick jag in, bytte vatten, skärde upp grönsaker osv. Sedan gick jag ut bytte hans hö och gjorde så fint jag bara kunde. Sedan tog jag in honom och han började direkt käka!
Idag iallafall ska jag till västerås. Blir att köpa lite häst grejor samt kanske kolla på en vinter jacka och ett par uggs. Med mig till västerås får jag med mig Kajsa & Milla. Blir kul! Förlåt föresten för dålig update. Har varit ute, pluggat och varit i stallet. Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback