Mysig höst kväll ♥

Hej på er! Ligger hemma i min ny bäddade säng med min dator i knät. Har precis dragit i mig lite mat och nu sitter jag bara och chattar lite med några vänner via facebook. Chattar b.la med Frida. Lika kul att skriva med henne som vanligt haha! Iallafall så var det ju skola idag. Kul, dagen gick as snabbt också kändes det som!
Jaa.. Imorgon kan ni gissa vad som händer då? STALLET! Men innan ska jag ju vara i skolan som vanligt och imorgon har vi ingenting speciellt. Skönt. Har kännt mig så slut körd senaste tiden. Får gå och lägga mig klockan nio idag tror jag. Vi får se, puss & kram!



Kommentarer
Postat av: Frida

ja, lika kul att prata med dig med. ;)

2011-09-06 @ 15:13:07
URL: http://ponniigalna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback