Snart ut på en liten fotorunda..

Hej på er! Alldeles strax ska jag och syrran ut på en liten "fotorunda" Köpte lite nya tröjor från H&M idag, så någon utav dem tänkte jag ha på mig. Tror jag tar den gråa med svarta armbågs lappar. Riktigt snygg är den! Super skönt väder och jag tänkte fota lite till en ny header. Ska fråga Amanda, eller Emma om dom ev. skulle kunna hjälpa mig!

Förövrigt så har den varit en ganska lugn dag. Jag har varit hemma och små plockat lite, sedan har jag åkt in till stan med familjen och handlat och nu sitter jag här. Har precis slagit på datorn och ska strax ut och fota lite somsagt. Hoppas att ni alla har det super bra! Så hörs vi lite senare eller ikväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback