Stan med Madde!

Slutade klockan ett idag. Började dagen med matte dock villket inte alls var lika kul. Birgitta skulle på nått möte så vi fick ha rektorn som lärare första timmen. Iallafall så gick dagen snabbt och jag hängde med Frida, Märta & Madde typ hela dagen.

Efter skolan så gick jag på stan med Madde somsagt. Först av allt tog vi en mjukglass, sedan så gick vi och kollade på lite klädaffärer osv. Hittade väl ingenting spec. Sedan klockan kvart över tre ungefär så gick min buss men jag missade den. Så jag och Madde gick till Ankis och sedan fick vi sitta och vänta på bussen i ungefär en timme. JOBBIGT! Älskar dig Madde ♥




Kommentarer
Postat av: sandra.L

Du gick med.madde i stället för mig. Tack issa tack

2011-09-28 @ 14:47:38
URL: http://ssandrallindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback