Väldigt rolig dag!

Detta har varit en väldigt framgångs rik dag och det har varit en väldigt rolig dag idag. Vet igentligen inte varför, men jag bara känner det. Först var jag i skolan. Fick resultatet på svenskan alla rätt, sedan jobbade jag med religon alla rätt även där. Börjar bli en riktigt duktig tjej nu. Det får belönas!

Ska iallafall till gruvan imorgon. Hade sett fram emot att få träffa Gloria men hon ska tydligen inte dit. Lite synd faktiskt. Men det löser sig. Efter skolan ska jag inte göra nånting. Ska ta och plugga samt försöka fixa lite med min häst blogg och blogga lite. Sedan om det är fint väder ska jag ut och gå lite med Pricken ♥
Såhär såg jag ut idag i skolan! Checka mitt fina sår under näsan. Så inte okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback